Pages

Ads 468x60px

onsdag 30. januar 2013

Ute I Bedrift - Dag 03

Nok en dag på kommunen, idag kom jeg tidlig på plass og fikk en liste over ting jeg skal gå over. denne listgen heter "Oppsett av arbeidsplass" og har flere punkter under seg som blant annet inneholder oppsett av arbeidsplass og imøtekommenhet.

Denne dagen skjedde det ikke stort fra min side, jeg leste en del informasjon jeg fant på Intranett og andre steder på internett.

Grunnen til dette var at var at det var mange brukere som måtte opprettes men jeg må være logget inn som brukeren til lærlingen Jonas ( han som jeg er med ), for å kunne opprette andre brukere. Men det gikk ikke å være to stykker logget inn samtidig på den samme brukeren så mens han drev med å laget brukere og var på helpdesk så søkte jeg opp det på listen jeg fikk for å finne ut mer om det.

Sak 10:  "Ødelagt" skjermkort

Det kom opp en datamaskin som jeg ble fortalt av den som leverte den at det var noe feil med skjermkortet.

Så jeg koblet datamaskinen opp til skjermen jeg har på pulten min og plugget i strømkontakten for å se at den funket som den skulle og var ikke noe feil. Så den ble levert ned igjen.

Problemet var nok enten kabelen til skjermen/strømkabel eller skjermen selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter gjerne spørsmål også :)